.


För ett tag sen så fick vi ett växthus som vi lyckades frakta hem utan att skruva isär =)
Tur man har en stor bil.



Där jag ville ha växthuset var det lite nivåskillnad på ca en halv meter men det fixade Ronny.
Golv fick vi av kära mor som hade ett gammalt furugolv kvar från övervåningen i hennes hus.




Nu innan det är dags att ta ut alla gurkor så finns det plats för bord och stolar så det får vara ett litet uterum så länge :)




Frågan är bara hur jag ska lyckas få plats med alla växter. Håller på och planterar om alla gurkor och tomater som snart ska avhärdas för växthuset.

Mitt i allt det vanliga slitet så har vi nu bestämt att vi ska ha getter och en shettis som vi ska ha på tomten mitt emot oss som vi fått arrenderat. så nu håller vi på och hugger ner all slyträd och annat som ska bort (vilket är en hel del)
Vi har lyckats få bort ca en fjärdedel än så länge.










Ska försöka lyckas få klart hagen innan den 18:de då vi antagligen drar i väg. Helgen går dock åt till att försöka laga ordning på mammazonen som vi böt  motor i förra helgen och sen tatuera då vi fick hem tattomaskinen igår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0