330 dar kvar till bröllopet =)




Börjar förstå varför dom flesta är ute i god tid med bröllopsplanerna. Rätt mycket att tänka på och fixa. Ska försöka göra klart allt jag kommer på så fort som möjligt så det finns utrymme för allt man inte tänkt på dom sista veckorna...

Än så länge har jag fixat klänning, Tack Hanna för all hjälp med letande efter klänningen =)
Preliminär bokat hembygdsgård.
Ronny har bokat prästen.
Har börjat fixa inbjudningskorten. Skönt att man har en max gräns för gäster på 120 pers. Blir nog lätt en del folk när man börjar skriva ner alla.
Vad vi vill ha för mat har vi oxå kommit fram till.


Ska sy slöjan själv oxå, det borde väl inte betyda otur? står bara att det är klänningen som betyder otur att sy själv, så det vågade jag mig inte på. Annars hade jag gärna sytt den själv.



Haha har redan börjat drömma drömmar om bröllopet att det är något vi glömmer att fixa innan :S








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0