Fredag.

Idag vart det en tripp till Tranås, hem till lillebror och lämnade en bokhylla. Gissa vem som körde. Jupp, det var jag det. Det gick faktiskt väldigt bra. Var några gånger som jag inte hade riktigt kontroll.. men det gick bra ändå.


Snyggaste tabben idag var iallafall när vi var på väg ut ur Tranås, skulle precis köra in i en rondell när hela stolen åkte bakåt så jag hamna så långt bak som var möjligt. Lagom chockad och med bilar på väg mot mig, så lyckades jag ta mig över rondellen. Jag satt så långt bak så att jag precis kunde nå ratten med fingrarna och kopplingen och gasen med tårna. vi garvade rätt friskt åt det hela vägen hem. Så ett litet tips till alla er som ska börja övningsköra, kontrollera så att stolen har hakat i läge så den inte flyger bak under körning!


Idag besiktade vi lägenheten i Kumla och lämnade tillbaka nycklarna. Så nu är det Bye Bye Kumla.


Ne, nu bliré Seinfeld i pysselrummet/kaminrummet som vi har bäddat i. Minusgrader ute igen så det blir så kallt att sova i sovrummet när det är 12 grader när man vaknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0