Winterland


Idag har jag och Liam varit jätte duktiga. Vi har bakat pepparkakor och wienerstänger.  Jag såg till att frysa in det mesta så att det förhoppningsvis finns några kvar till jul så jag slipper baka om...








Efter bakningen så tog vi på oss all uteklädsel och drog fram pulkan, tills Liam tröttnade och tyckte bobben verka roligare.

Synd bara att han ska vara så mesig för fart... jag lyckades lagom få honom att tycka det var kul när jag srang med bobben så ramlade han av.. Suck tillbaks på ruta ett..

Snöbollskrig är ännu inte helt okej.. Idag gick det bra när han fick kasta snö på mig men han är fortfarande lite feg för att ens kolla på när man har snöbollskrig.. Sist det var snö så skrek han som en stucken gris när vi andra kasta snöbollar.. Får man tydligen inte göra, fast det är ju i å för sig rätt bra tänk... man ska ju kanske inte uppmana små barn att man ska kasta saker på varandra..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0