Så var vi bara två


Igen då efter en heel mysig vecka. Barnanana har varit helt underbara och mysiga hela veckan. Men ska bli skönt att få vila upp sig nu efter all julstress.

Vi börjar barnledigheten med film i sängen f r o m nu t o m i morgon kväll.. Täntke iallafall försöka.. Vi brukar ju vara helt värdelös på det där med att bara koppla av och ta det lugnt.
Men känner jag mig själv så kommer man nog gå upp senast nio imorn iallafall och sätta igång med någe projekt..
Ronny började lägga plattor i isflaksmönster framför kaminen i pysselrummet idag och nu lutar det rätt så mycket åt att det kommer bli så i hela rummet för det blev så jävla snyggt...


Ne nu ska jag ta å fixa någon macka som jag ska försöka trycka i mig till skräckfilmerna.. är dock fortfarande dyngmätt efter den asgoda kalkonen vi åt hemma hos mor förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0