15 cm SNÖÖÖÖÖÖ :-D

Det snöar satan idag :-D

Hoppas verkligen att det ligger kvar och att det blir en riktig vargavinter. Har önskat mig en riktigt bitande kyla ,massor med snö och en lång lång vinter. Brukar ju få som jag vill.. Men om jag lyckas kontrollera vädret återstår att se.







Elvira hade Luciatåg igår. Var inte med, men jag fick ett alldelles eget luciatåg på kvällen då hon återspelade alltihop så jag fick se hur det var. Hur sött som helst.









En till som var rätt söt igår var Liam när han talade med pappa på telefon. Han börjar bli väldigt lillgammal nu..






Idag har jag inte fått mycket gjort här hemma... Eller det beror väl på hur man ser det.. Har suttit och försökt planera upp Tvättstugan/ walk-in-closet som vi ska bygga... Men det är inte så lätt att lyckas trycka in allt man vill få in där.. vet precis hur jag vill ha det men det vill inte riktigt fungera i praktiken.. Hmm.. tar nog ett bra tag innan jag får det att gå ihop..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0